کرمان رصد

آخرين مطالب

سیرجان، اصفهان، تهران | نقشه حمله به قهرمانی نیم‌فصل ورزشي

سیرجان، اصفهان، تهران | نقشه حمله به قهرمانی نیم‌فصل
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - همشهری آنلاین- از نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران فقط 18بازی باقی مانده است. هفته‌های چهاردهم و پانزدهم این مسابقات به‌علاوه 2بازی عقب‌افتاده از هفته‌های گذشته باقی مانده است که تمامی این مسابقات طی 10روز آتی برگزار می‌شوند تا نیم‌فصل اول رقابت‌ها قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا به پایان برسد. امروز 6بازی برگزار می‌شود که نیمی از آنها مربوط به مدعیان قهرمانی است.
استقلال و سپاهان کمی زودتر به میدان می‌روند و پرسپولیس آخرین بازی امشب را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
گل‌گهر – استقلال صدرنشین لیگ برتر از ساعت15 امروز در سیرجان روبه‌روی تیم گل‌گهر قرار می‌گیرد. گل‌گهر با هدایت اوزونیدیس یونانی نسبت به گل‌گهر قلعه‌نویی جوان‌تر شده و رتبه پایین‌تری هم در جدول دارد. اما نکته مهم درباره این تیم، خط دفاعی پرقدرت و تعداد کم گل‌های خورده است. سیرجانی‌ها فقط 8گل خورده دارند و تنها تیمی که کمتر از آنها گل خورده همین استقلال است. استقلال مثل تیم‌های قبلی نکونام در پرس کردن حریفان و دور نگه داشتن آنها از دروازه‌اش تیم موفقی است. حتی نقطه‌ضعف تیم‌های قبلی نکونام که ضعف گلزنی بود در استقلال چندان به چشم نیامده و این تیم صاحب دومین خط حمله برتر رقابت‌ها است. با توجه به اینکه سپاهان در فاصله یک‌امتیازی صدر است و یک بازی هم کمتر از استقلال دارد، کسب 3امتیاز بازی با سیرجان از اهمیت خیلی زیادی برای استقلالی‌ها برخوردار است. مصاف‌های استقلال و گل‌گهر در دوران قلعه‌نویی همیشه پر از حریف و حدیث و حاشیه‌های داوری بود و تقریبا همه آنها با نتیجه‌ای نزدیک به سود استقلال تمام می‌شدند. باید دید گل‌گهر جدید و استقلال جدید چه نمایشی در مقابل هم خواهند داشت و چه نتیجه‌ای میان آنها رقم می‌خورد.
سپاهان – آلومینیوم تانک ترسناکی که مورایس ساخته، بعد از قلع‌وقمع کردن حریفانش در هفته‌های اخیر امروز در زمین خودش به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. سپاهان 5بازی اخیرش را برده و خط حمله‌اش در این 5بازی 16گل زده که برای لیگ ایران آمار قابل توجهی است. در این تیم شهریار مغانلو و رضا اسدی هر دو 8گله و صدرنشین جدول گلزنان هستند. در کنار آنها رامین رضاییان هم در بهترین فصل زندگی‌اش پای ثابت بسیاری از گل‌های زردپوشان است. با حضور این ستاره‌ها سپاهان در هر 4بازی اخیرش بالاتر از 3گل به رقبا زده و از همیشه ترسناک‌تر جلوه کرده است. البته تیم مورایس امروز چند غایب هم دارد. میلاد زکی‌پور و محمد قربانی، دو بازیکن اصلی این تیم محروم هستند و امید نورافکن و سیاوش یزدانی هم که همچنان مصدومند. البته ژوزه مورایس نشان داده این غیبت‌ها چندان تاثیری روی تیم او نمی‌گذارد و همیشه نفرات دوم و سوم او هم در همه پست‌ها موفق نشان داده‌اند.
پرسپولیس – شمس‌آذر قزوین این هم از بدشانسی پرسپولیسی‌ها است که در بدترین روزهای این فصل و در اوج بحران‌زدگی باید از تیمی میزبانی کنند که خطرناک‌ترین میهمان لیگ برتر است. شمس‌آذر اگرچه همین امسال به لیگ برتر آمده و نام بزرگی ندارد اما از تیم‌های شگفتی‌ساز بوده و به‌خصوص در بازی‌های خارج از خانه‌اش نتایج بسیار خوبی گرفته است. این تیم با هدایت سعید دقیقی توانسته در زمین تراکتور، فولاد و ملوان پیروز شود و قطعا امروز در ورزشگاه آزادی هم حریفی خطرناک برای پرسپولیس خواهد بود. آن هم در سخت‌ترین روزهای یحیی گل‌محمدی و تیمش که از 9بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها فقط یک برد به دست آورده‌اند و در خط دفاعی هم مشکلات عدیده‌ای دارند. شمس آذر صاحب سومین خط حمله برتر لیگ است و پرسپولیس هم سومین خط دفاعی برتر رقابت‌ها را داشته است. اگر بازی شبیه بازی‌های پرسپولیس پیش برود کم‌گل خواهد بود و اگر شمس آذر بتواند شیوه همیشگی خود را بر بازی تحمیل کند شاهد یک بازی پرگل خواهیم بود. در هر صورت این بازی آسانی برای پرسپولیس نیست و ممکن است این تیم را از رتبه‌های سوم و چهارم جدول هم دور کند.
پیکان – فولاد از اسم این دو تیم بوی تساوی بدون گل می‌آید اما ممکن است آنها خلاف بازی‌های اخیر خود عمل کنند و نتیجه متفاوتی رقم بزنند. در تیم فولاد، ایگناسیو تصمیم گرفته خط دفاعی را محکم کند و ترمیم خط حمله را به تعطیلات نیم‌فصل بسپارد. به همین دلیل 2بازی از 3بازی اخیر این تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. پیکان هم از زمان آمدن رضا عنایتی هیچ گلی نزده و در این بازی هم کار سختی برای باز کرد دروازه کریستوفر کنت خواهد داشت.
نساجی – هوادار دو تیمی که همین هفته گذشته پرگل‌ترین شکست‌ها را پذیرفتند و سرمربیان خود را تغییر دادند. مهدی رحمتی و محمود فکری رفته‌اند اما تغییرات هنوز به‌طور کامل انجام نشده و جانشینان آنها رسما وارد گود نشده‌اند. نساجی به مربی خارجی رو آورده و تیمش را به یک چهره لالیگایی سپرده، سرمربی هوادار هم قرار است مسعود شجاعی باشد اما هنوز پا به تمرینات این تیم نگذاشته است. نساجی و هوادار در چنین شرایطی به مصاف هم می‌روند، در دوران گذار.
استقلال خوزستان – مس رفسنجان در 4هفته اخیر، این دو تیم مجموعا 8بازی انجام داده‌اند و کلا 2امتیاز بیشتر نگرفته‌اند. استقلال که مدت‌هاست قعرنشین است و مس رفسنجان هم با 4باخت در 4بازی اخیر، ضعیف‌ترین تیم ماه گذشته بوده است. ساکت الهامی برای اخراج شدن دقیقه‌شماری می‌کند و شاید بالاخره بعد از بازی امروز به هدفش برسد. استقلال اما بعد از متوقف کردن پرسپولیس در هفته گذشته، امیدوارتر شده و شاید امروز بالاخره به اولین برد این فصل برسد.
کد خبر 818144 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/597803/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید

فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان

زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد

چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند

استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم

افتتاح 10 ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند

پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان

لزوم بهره‌گیری از نظر سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های قانونی مرتبط با مناطق آزاد

نماینده کارگران در شورای عالی کار: روشنگری هم «تحریک» محسوب می‌شود

نسخه جدید بن‌سلمان- بایدن برای تغییر چهره منطقه

کنایه «عصر ایران» به دولت: تعداد کارخانه‌های احیاشده هر بار هزارتا زیادتر می‌شود

ویدیویی شگفت انگیز از چرخش زمین و بازوی کهکشان راه شیری

نصب 10 ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

جنگ کریدورها در خاورمیانه

پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی

جنجال قرارداد چینی شهرداری تهران؛ شفافیت کجاست؟

تصویر ⁧هابل ⁩از ESO 422-41 با فاصله ی 34 میلیون سالِ نوری از زمین

اثبات حقانیت مواضع ایران درباره آمریکا

ترمز گرانی مسکن در «شیپور» و «دیوار» کشیده می‌شود

تحلیل ظریف از نقشه ضدایرانی

ستون سرکوب

این کولر را می‌توانید بپوشید!

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی: ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

بیمه دی یکی از فرصت های خوب سرمایه گذاری در سال 1403

جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان

حرکت غول اراکی به سمت کرمان ادامه دارد

پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر

هم میهن: متهم کیست؟

رانت شیرین 69 میلیارد دلاری برای واردکنندگان

سفر سرنوشت‌ساز گروسی به تهران

با اثر Dzhanibekov آشنا شوید

ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم

پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان

همنشینی اصولگرایانه با طعم ریاست

فرقه ایتا؛ بررسی مواضع سیاسی تندروها در یک شبکه اجتماعی داخلی

زباله ی فضایی مربوط به فرود کاوشگرِ perseverance درمریخ

راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان

12 پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است

رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است

انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز ارتش از رفسنجان به تهران

پیکر مطهر 2 شهید گمنام وارد کرمان شد

پرونده‌ای که باز است

هولناک ترین لحظه در تاریخ کاوشِ مریخ ‏

نهادینه‌سازی ایثار اجتماعی راه حل رفع موانع مختلف است

برخوردِ با ترک فعل روسای شهرستان‌ها درخصوص خدمات دهیِ سلامت به والدین شهدا

والدین شهدا تجلی صبر و استقامت و الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند

اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب